Тод мэдээ
Солонгост эмчлүүлсэн иргэд Телемед үйлчилгээгээр хяналтанд орох боломжтой
Солонгос Улсад эмчлүүлэх иргэдийн тоо жилээс жилд өсөн нэмэгдэх болсон. Гэтэл өдгөө Ковид- цар тахлын улмаас хоёр улсын хооронд чөлөөтэй зорчиход бэрхшээлтэй байгаа билээ.
Тэгвэл Солонгос профессороос онлайнаар зөвлөгөө авах телемед үйлчилгээг Сөүл дэх Ханян их сургуулийн эмнэлгийн Монгол дахь эмчилгээний дараах хяналтын төв санал болгож байна. Солонгос Улсад эмчилгээнд орсон иргэд зайнаас эмчлэх Телемед системийг ашиглан хяналтанд орвол эмчийн хувьд тухайн өвчтөн дахин Солонгост очиж үзүүлж байгаагаас ялгаагүй өвчтөний байдлыг мэдэх, эмчилгээний үр дүнг харах, хянах боломжтой болно гэдгийг тус эмнэлгийн ревматизмын салбар эмнэлгийн захирал Ю Де Хён хэлж байна.
Ханян их сургуулийн эмнэлгийн Монгол дахь эмчилгээний дараах хяналтын төв нь 2018 оны хоёрдугаар сараас үйл ажиллагаагаа эхлүүлсэн бөгөөд БНСУ болон Монгол Улсын Эрүүл мэндийн яам хоорондын хамтын ажиллагааны хүрээнд монголчуудын эрүүл мэнд, монгол өвчтөний эмчилгээний дараах хяналтын асуудлыг хариуцан ажиллаж байгаа билээ. Одоогоор нийт 387 үйлчлүүлэгч хамрагджээ.
Эдийн засгийн болон цаг хугацааг хэмнэх давуу талтай Ханян их сургуулийн эмнэлэгтэй холбогдох боломжууд:
- Facebook messenger ID : Ханян их сургуулийн эмнэлэг
- Instagramm : hanyang_hospital_mongolia
- E-Mail : international@hyumc.com
- Ажлын утас : +82 2-2290-9578
Тод мэдээ
Хайрхан суманд хөвүүр гүүр байрлуулахаар ажиллаж байна
Архангай аймгийн Хайрхан сумын төвд байрлах Хүнүй голын модон гүүр шар усны үерийн улмаас нурж, орон нутгийн иргэд, мал сүрэг, техник хэрэгсэл нэвтрэх боломжгүй болжээ.
Зэвсэгт хүчний 234 дүгээр ангийн захирагч хурандаа Г.Эрдэнэбаяраар ахлуулсан усчин дайчид ЗХЖШ-ын даргын тушаалаар Архангай аймгийн Хайрхан суманд ажиллаж байна.
Томилгоот бүлэг өнөө өглөөнөөс Хүнүй голын хүн ихээр зорчиж, нэвтэрдэг хэсэгт хөвүүр гүүрийг байрлуулахаар ажиллаж эхэллээ.
Хөвүүр гүүрийг төхөөрөмжилж байрлуулснаар хүн, техник саадгүй нэвтрэх боломж бүрдэнэ гэж Зэвсэгт хүчний Жанжин штабаас мэдээллээ.
Тод мэдээ
ШӨХТГ: 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч 4 дүгээр сард нийт 497 иргэн хандсан байна. Үүнээс 438 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 8 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 7 иргэний гомдлыг хариуцах салбар шилжүүлж, 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 171, харилцаа холбоо 60, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 13, цахилгаан 9 , банк, санхүү, даатгал 35, барилга 17, боловсрол 2, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 4, контор 60, НӨАТ 7, өрсөлдөөн 7 , СӨХ 7, тасалбартай холбоотой 1, түрээсийн асуудлаар 2, шатахуун 4, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 12, бусад асуудлаар 86 иргэн хандсан байна гэж ШӨХТГ-аас мэдээллээ.
Тод мэдээ
Шар өвс шатаасан 2 иргэнд хариуцлага тооцов
-
Өнөөдөр2020/07/24
Амны хаалт зүүхээс татгалзаж болохгүй
-
Тод мэдээ2022/02/28
Уламжлалт анагаах ухааны салбарын хүрээлэн, эмнэлэг, сургуулиуд хамтарч ажиллана...
-
Тод мэдээ2023/05/02
ШЕЗ: Ерөнхий сайдыг огцруулах тухай асуудал хэлэлцээгүй
-
Чөлөөт бүс2021/04/15
Усан доорх гайхамшигт музей "Ланзаротын Атлантик"
Сэтгэгдэл