Тод мэдээ
Олон улсын төлбөр хүлээн авах Wechat pay системийг үйлчилгээндээ нэвтрүүллээ
Гадаадын иргэн, харьяатын газар нь дэлхийн 64 улсад нэвтэрсэн БНХАУ-ын цахим төлбөрийн хэрэгсэл болох олон улсын төлбөр хүлээн авах Wechat pay системийг үйлчилгээндээ нэвтрүүллээ. Ингэснээр Монгол Улсад аялал жуулчлал болон бизнесийн зорилгоор зорчин ирж буй гадаадын иргэд хилийн боомтоос виз авахдаа визийн төлбөр тооцоо, гүйлгээгээ Wechat pay системээр хийх боломжтой юм. Өөрөөр хэлбэл, Хилийн боомтоос виз авч буй гадаадын иргэн нь олгогдсон QR кодыг өөрийн Wechat pay аппликейшнаар уншуулж, төлбөрийн мөнгөн дүнгээ оруулан үйлчилгээний төлбөрөө түргэн шуурхай төлөх боломж нээгдэж байна.
Монгол Улс нь Wechat pay-ийг нэвтрүүлсэн 65 дахь орон, Монгол төгрөг нь Wechat pay системийг дэмждэг 25 дах валют болсон юм. Энэхүү үйлчилгээ нь дэлхийд 1.2 тэрбум хэрэглэгчтэй олон улсын төлбөрийн систем төдийгүй бэлэн мөнгө, карт ашиглахгүйгээр гар утсаа ашиглан гадаад төлбөр тооцоог түргэн шуурхай хийх боломжтой бөгөөд цаашид Гадаадын иргэн, харьяатын газраас үзүүлж байгаа бүх төрлийн үйлчилгээндээ уг системийг нэвтрүүлэхээр ажиллаж байна.
Гадаадын иргэн, харьяатын газар төлбөр тооцооны олон системийг үйл ажиллагаандаа үе шаттайгаар нэвтрүүлсний нэг нь энэхүү Wechat pay систем бөгөөд мөн хилийн боомтуудад Gerege киоск, Голомт банкны пос мерчантын үйлчилгээг ашиглан төлбөр тооцоогоо хийх боломжтой.
Тод мэдээ
Хайрхан суманд хөвүүр гүүр байрлуулахаар ажиллаж байна
Архангай аймгийн Хайрхан сумын төвд байрлах Хүнүй голын модон гүүр шар усны үерийн улмаас нурж, орон нутгийн иргэд, мал сүрэг, техник хэрэгсэл нэвтрэх боломжгүй болжээ.
Зэвсэгт хүчний 234 дүгээр ангийн захирагч хурандаа Г.Эрдэнэбаяраар ахлуулсан усчин дайчид ЗХЖШ-ын даргын тушаалаар Архангай аймгийн Хайрхан суманд ажиллаж байна.
Томилгоот бүлэг өнөө өглөөнөөс Хүнүй голын хүн ихээр зорчиж, нэвтэрдэг хэсэгт хөвүүр гүүрийг байрлуулахаар ажиллаж эхэллээ.
Хөвүүр гүүрийг төхөөрөмжилж байрлуулснаар хүн, техник саадгүй нэвтрэх боломж бүрдэнэ гэж Зэвсэгт хүчний Жанжин штабаас мэдээллээ.
Тод мэдээ
ШӨХТГ: 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч 4 дүгээр сард нийт 497 иргэн хандсан байна. Үүнээс 438 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 8 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 7 иргэний гомдлыг хариуцах салбар шилжүүлж, 44 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэж 4.217.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 171, харилцаа холбоо 60, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 13, цахилгаан 9 , банк, санхүү, даатгал 35, барилга 17, боловсрол 2, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 4, контор 60, НӨАТ 7, өрсөлдөөн 7 , СӨХ 7, тасалбартай холбоотой 1, түрээсийн асуудлаар 2, шатахуун 4, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 12, бусад асуудлаар 86 иргэн хандсан байна гэж ШӨХТГ-аас мэдээллээ.
Тод мэдээ
Шар өвс шатаасан 2 иргэнд хариуцлага тооцов
-
Тод мэдээ2021/11/22
Эрүүл амьдралын хэв маягт алхам алхмаар...
-
Тод индэр2020/09/21
“Эрдэнэт үйлдвэр” ТӨҮГ-ын Ерөнхий захирал Х.Бадамсүрэнд ШУТИС-ийн &l...
-
Тод индэр2023/01/06
Монгол Улсын Гавьяат багш, Зурхайч Я.Аюурзана: Нэг өдрийн зурхайн мэдээллийг нэг...
-
Өнөөдөр2021/08/27
Үс шинээр үргээлгэх буюу засуулахад тохиромжгүй
Сэтгэгдэл